Bijoutericile sunt...

... o idee pe care o am demult in gand, dat fiind ca mereu am fost innebunita dupa bijuterii. M-am hotarat sa pun aceasta idee in practica si astfel a aparut "Bijouterici": colectie de bijuterii fantezie cu pietre semipretioase ( jasp, onyx, unakit, perle, sidef etc. ), fimo, margele de tot soiul (sticla, acrilice, cristal, plastic etc.).

De mentionat, foarte important, bijoutericile sunt UNICAT deoarece nici mie nu mi-ar place sa stiu ca ceea ce port eu, mai poarta si altcineva.

Daca doriti o anumita bijuterie pe o alta culoare sau modificata putin, trimiteti un mail sau un comentariu la bijuteria respectiva si eu voi incerca sa realizez ceea ce doriti (atentie: fara costuri suplimentare).

Va astept sa comandati si sa va bucurati de bijoutericile mele :)

marți, 31 martie 2009

TARG La ACAJU

LUME LUMEEEEE.....ATENTIUNE!!!

In data de 4 si 5 aprilie intre orele 12 si 18 ma gasiti la Targul de produse handmade RETROBAZAR. Evenimentul va avea loc la Cafeneaua Acaju, pe strada Sf. Sava nr 15 (pe langa Qvinta).

Voi fi prezenta cu cercelusii, colierele si bratarile mele colorate si vesele, elasticele si agrafele de par nastrusnice, inele ciucure, brose funky si accesorii pentru telefonul mobil. In plus, voi avea produse noi-noute!!

Daca iesi in oras sambata sau duminica nu uita sa treci si pe la mineee... Hai sa alungam norii si sa iesim la plimbare, sa radem si sa ne bucuram... scoatem rochitele si ochelarii de soare?!

Va astept cu drag la Cafeneaua ACAJU, intre 12 si 18 , sambata si duminica ( 4-5 aprilie ).
O sa fie reduceeeri!!!

Un comentariu:

  1. in sfarsit te-am gasit si pe blog,esta minunat blogul,si imi pare bine ca ne-am cunoscut la targ.

    RăspundețiȘtergere

 
Promovare web Auto