Bijoutericile sunt...

... o idee pe care o am demult in gand, dat fiind ca mereu am fost innebunita dupa bijuterii. M-am hotarat sa pun aceasta idee in practica si astfel a aparut "Bijouterici": colectie de bijuterii fantezie cu pietre semipretioase ( jasp, onyx, unakit, perle, sidef etc. ), fimo, margele de tot soiul (sticla, acrilice, cristal, plastic etc.).

De mentionat, foarte important, bijoutericile sunt UNICAT deoarece nici mie nu mi-ar place sa stiu ca ceea ce port eu, mai poarta si altcineva.

Daca doriti o anumita bijuterie pe o alta culoare sau modificata putin, trimiteti un mail sau un comentariu la bijuteria respectiva si eu voi incerca sa realizez ceea ce doriti (atentie: fara costuri suplimentare).

Va astept sa comandati si sa va bucurati de bijoutericile mele :)

marți, 17 martie 2009

Colier Beauty.....VANDUT


Pret: 18 lei

Lungime : aprox 80 cm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Promovare web Auto