Bijoutericile sunt...

... o idee pe care o am demult in gand, dat fiind ca mereu am fost innebunita dupa bijuterii. M-am hotarat sa pun aceasta idee in practica si astfel a aparut "Bijouterici": colectie de bijuterii fantezie cu pietre semipretioase ( jasp, onyx, unakit, perle, sidef etc. ), fimo, margele de tot soiul (sticla, acrilice, cristal, plastic etc.).

De mentionat, foarte important, bijoutericile sunt UNICAT deoarece nici mie nu mi-ar place sa stiu ca ceea ce port eu, mai poarta si altcineva.

Daca doriti o anumita bijuterie pe o alta culoare sau modificata putin, trimiteti un mail sau un comentariu la bijuteria respectiva si eu voi incerca sa realizez ceea ce doriti (atentie: fara costuri suplimentare).

Va astept sa comandati si sa va bucurati de bijoutericile mele :)

joi, 5 martie 2009

ANUNT

ATENTIUNE..... ATENTIUNE!!!!

In perioada 6 - 8 martie (adica viner
i, sambata, duminica) ma gasiti in Podu Ros unde voi avea o "expozitie cu vanzare", daca pot sa ii spun asa. Voi avea toate bijuteriile mele de pe site nevandute precum si altele noi noute...Daca vreti sa imi admirati colectia de bijuterii va astept cu mare drag sa imi faceti o vizita...

Baieti, nu uitati de 8 Martie. Ce poate fi mai frumos decat o bijuterie unicat pentru iubita voastra?!

Asadar nu uitati sa treceti si pe la mine intr-una din zilele astea!

Voi fi acolo
vineri, sambata, duminica -> intre orele: 9:30 ->17:00. Daca vremea e frumoasa
programul se poate prelungi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Promovare web Auto