Bijoutericile sunt...

... o idee pe care o am demult in gand, dat fiind ca mereu am fost innebunita dupa bijuterii. M-am hotarat sa pun aceasta idee in practica si astfel a aparut "Bijouterici": colectie de bijuterii fantezie cu pietre semipretioase ( jasp, onyx, unakit, perle, sidef etc. ), fimo, margele de tot soiul (sticla, acrilice, cristal, plastic etc.).

De mentionat, foarte important, bijoutericile sunt UNICAT deoarece nici mie nu mi-ar place sa stiu ca ceea ce port eu, mai poarta si altcineva.

Daca doriti o anumita bijuterie pe o alta culoare sau modificata putin, trimiteti un mail sau un comentariu la bijuteria respectiva si eu voi incerca sa realizez ceea ce doriti (atentie: fara costuri suplimentare).

Va astept sa comandati si sa va bucurati de bijoutericile mele :)

miercuri, 18 martie 2009

AGRAFE de par - Disponibile

Model 1


Model 2


Model 3


Model 4



Paleta de culori si dimensiuni pt agrafele de par


Modelele pt agrafele de par pot fi realizate in oricare din culorile de mai sus. In curand vor aparea noi modele. Sunt deschisa catre sugestii :D

Pret: 2,5 lei/bucata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Promovare web Auto